Tjejpromenad på Äspehöjden

Efter värmande gulaschsoppa gav sig Mia och jag ut på Hovdala. Viggo var med Henrik på jakt så det blev en riktig tjejpromenad. Tees var med för att ytterligare förstärka tjejligan. Underbar promenad som vanligt om än lite blåsig och disig

 

Tees och Vera har så roligt ihop. Båda är lika "tassiga" när de leker.




Någon spännande doft man måste följa upp

 








Så de obligatoriska stenbilderna. Till och med Lystra hoppar upp direkt när hon ser stora stenar ;-) Hon lär sig snabbt den tjejen :-)


 

 



Å den "nya" stenen :-)

 


Kommentarer
Postat av: ia å tjejerna

härligt med sten-fotograferings bilderna. Lystra verka har underbara öron.

2010-10-24 @ 13:32:51
URL: http://rekyl.gundogs.se/
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Så mysigt att först äta hemlagad gulaschsoppa och sedan ta en härlig höstpromenad med alla fina tjejer.



Hm, vet inte om jag är så bra på uppfostran, tror allt att du fixar det bättre... men skicka hit tjejerna du, jag gör så klart ett helhjärtat försök :-) Jag vet i alla fall en som en som skulle uppskatta besöket.

2010-10-25 @ 22:49:25
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Lisa

Fantastiskt vackert! Vilken fin mörk färg den nya generationen har! Jag börjar vänja mig vid brunt, Matilda & Tyra är så söta ihop är de ligger bredvid varandra i soffan.

2010-10-27 @ 20:00:02
Postat av: Mia

Härlig promenad och lika härliga bilder.

2010-10-29 @ 06:50:54
Postat av: tina

Eleganta hundar!

2010-10-29 @ 11:00:11
Postat av: Carola

Vilka fina bilder!!!! Kul att se era fina hundar. Har själv en liten svart 16 veckors flattjej som ligger här och snusar efter en promenad i kvällsmörkret. //Carola

2011-12-04 @ 18:42:14

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0