Long time no see

Har knappt fotograferat något i vår och sommar. Men fick ju föreviga när jag skulle få upp min markis över altanen. Stort tack till lilla pappsingen och min bror.


Andra hjälpte till och kolla så det gick rätt till...

 

Mycket knep och knåp och mätande innan vi började.. 



 Andra fästet på plats!



 Ytterligare någon som inspekterade jobbet



 "Hänger den verkligen rakt..?"



 Min bror kom och hjälpte till att få markisen på plats.



 Justeringar..





och ytterligare justeringar så den var vågrät.




 Se så fint det blev!



 Milton ville genast komma ut och kolla nya fina altanen!



 Visst är han söt min osynliga katt?



 

 

 Ärliga blå ögon...



  Vilka fina pelargoner ser han ut att säga...




 


Kommentarer
Postat av: kontrolanten

Tänk vad minnet kan vara kort, kontrollanten var nog med lite innan också och hjälpte till och tom bar upp markisen, men det var roligt att få se Milton i helfigur, jag har bara sett honom med stor orolig blick under madrassen. Njut nu av markisen.

kontrollanten

2010-07-17 @ 12:09:05
Postat av: tina

Markis blev ju väldigt bra! Vilken fin katt du har.

2010-07-18 @ 12:54:57
Postat av: ia å tjejerna

vad skönt med en markis, den behövs verkligen i år. Milton ser ut att tycka om skuggan på altanen. Hoppas vi ses på lördag:)

2010-07-18 @ 14:00:10
URL: http://rekyl.gundogs.se/
Postat av: Lisa

Milton är en riktig snygging! Skönt med markis.

2010-07-18 @ 20:30:59
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Sååååå fint det blev... härligt nu kan du njuta ännu mera av din altan :-)



Milton är jättefin!



Kramizar

2010-07-18 @ 23:17:25
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Lisa

Vi håller på och dö av nyfikenhet, du måste lägga ut bilder på det nya underverket genast! Jag är FB vägare.

2010-07-26 @ 10:37:16

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0