Första natten....



Första natten gick hyfsat. Men matte sov inget vidare. Vittra var nyfiken på Lystra men litade inte tillräckligt på henne för att sova med henne. Hon vägrade gå ner från min säng utan tryckte sig bara djupare ner i madrassen när jag sa åt henne att gå ner. Så vi "trångades" i en 90 säng i köket. Lystra pep och ville upp men gav sig till slut. Vid tre så tröttnade Vittra på trängseln och gick ner till Lystra. Genast kröp hon upp till sin nya idol och somnade på hennes bakben. Jag förbannade att jag inte hade kameran nära men låg och tittade på dem istället. Två timmar sov de så.

Idag har Vittra accepterat henne fullt ut. De leker lite och myser ihop. Underbart!!!!

Här är lite bilder från gårdagen.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror jag dör vad söt hon är! Du skrev något om Ragnhild, kommer hon från Almanza, nej det bor väl inte i Dalarna? Och vad snäll Vittra är, det kommer dröja betydligt längre innan mina accepterar Lilla T. Hon är ju oxå brun.

2010-07-28 @ 15:45:51
Postat av: Carina, Vittra & Lystra

Jo det är en Almanza. Ragnhild har sommarställe i Dalarna så det var där vi hämtade henne. Almanza Brilliant Amber heter hon.



Tror dina kommer dyrka lilla T från början! Det är otroligt vad fort de accepterar de små. Vera och Viggo körde nyss och det var som de alltid hade kännt varandra.

2010-07-28 @ 15:54:55
Postat av: ia å tjejerna

åhhhhh så sött liten brun tjej.

Brunt ska det vara

2010-07-28 @ 21:44:04
URL: http://rekyl.gundogs.se/

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0