Ett försenat Gott Nytt År

Vill önska alla ett Gott Nytt År så här lite försenat. Jag och Vittra firade ute hos Mia på landet och där smällde det inte så mycket. Vi var sex personer och fem hundar. Ingen smällde smällare men vi släppte upp två UFO-ballonger. Tänk så mycket häftigare det var. Tyst och vackert. Hoppas fler går över till det i fortsättningen.

Vill även passa på och tacka för alla värmande kommentarer här på bloggen, på facebook, mail, SMS och telefonsamtal i samband med att Shiva gick bort. Det hjälper till i ens sorgearbete. Kram till er alla.

Sätter in de sista bilderna jag har på Shiva från vår promenad i slottsträdgården på Hovdala på julafton.

 

 

 

 

Jag får spara den härliga promenaden i mitt minne. Shiva badade i Hovdalaån innan jag hann stoppa henne och det var inte kallt sa hon. Hon ville i flera gånger till :-) Men ett julabad fick hon.


Får väl även sätta in några bilder från nyårsaftonspromenaden. Den tog pappa och jag ute hos Mia. Jag har nästan bott där ute senaste veckan.


Även Tees trivs i Arkelstorp

 
Vittra och Vera har inte tid att posera när det finns snö att slicka i sig.




Tack Mia för att du orkat med mig sista veckan!


Kommentarer
Postat av: ia & tjejerna

Vilken bra vän du har och Vittra har ju hundkompisar.

2010-01-02 @ 11:34:33
URL: http://kellybrown.blogg.se/
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Carina, that's what real friends are for :-)



Vad är UFO-ballonger för något? Låter betydligt gemytligare än de jädrans smällarna. Finns det inga bildbevis på dem?



Kramizar



2010-01-02 @ 19:57:15
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: cattis

god fortsättning själv oxå! Vilken bra Mia du har!

kramar från strövelstorp:=)

2010-01-02 @ 21:29:00
Postat av: Carina & Vittra

Här kommer en länk till UFO-ballongerna



http://www.nsk.se/article/20091230/HASSLEHOLM/712309960/1129/NYHETER/*/knallfritt-nyar-med-ufo-ballonger

2010-01-02 @ 22:17:46
Postat av: Lisa

Jag hoppas du får ett bra år 2010! (Nu har du fått med min nya e-postadress.)

2010-01-06 @ 10:31:07

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0