På kalas i Landskrona

Lystras mage har blivit kanonbra igen och vi vågade oss iväg till Landskrona då Linnea fyllde 5 år. Man får packa bilen som om man hade småbarn ;-) Leksaker, mat, "sovfiltar" och lite vätskersättning om hon skulle bli dålig igen. Men det blev hon inte. Lystra var nog den coolaste på hela kalaset dessutom. Är det sovtid så är det. Hon kissade inte ens på kalaset utan vi klarade det på en gräsmatta en bit därifrån!

Linnea visar sin nya cykel som ännu inte är helt ihopsatt 


 Ungar på gården som är  nyfikna på hundarna


 Nya fina armband och halsband


 Knep och knåp...



 Premiärturen - med matchande cykel och cykelhjälm


 De har en perfekt innergård för barn











Söt?



 

 Jag kan sysselsätta mig själv riktigt bra



Behöver jag sova så gör jag det - även mitt i festen


 


 

 












En av ungarna på gården var hundallergisk och var ledsen att hon inte kunde få vara med. MEN då flyttade vi ut kalaset utanför altanen!



 

 

 Glada ungar!


 











Tre eller fyrfaldigt hurra frågade Tomme - Femfaldigt svarade klart Linnea ;-)




Så ska ju ljusen blåsas ut!



 


 På vägen hem var det mattid - vi stannade vid Trollenäs och lät dem springa av sig lite och ge mat till lilla Lystra


 Helt okey "rastplats"


 

 

 

Sen sov vi alla rätt gott på kvällen.... :-)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken härlig, stor familj du har! Lystra är inte söt - hon är gudomlig!

2010-08-03 @ 09:02:51
Postat av: Karen

Hej Carina!

Det var ett tag sedan jag var inne på din blogg - men tack för titten! Kul med uppdateringar igen ;o)

Lystra är helt underbar och tänk så fort de växer...

Hoppas att få se henne och er snart igen, det var länge sedan sist.

Många hälsningar från Karen

2010-08-03 @ 11:57:29
URL: http://lisager.blogspot.com
Postat av: ia å tjejerna

vad skönt att hon mår bra igen. Diwa var som valp och är fortfarande bra på att sova när det är sovdags. Då kan inget störa henne:)

jo, matskåls ljudet

2010-08-03 @ 19:59:33
URL: http://rekyl.gundogs.se/
Postat av: Mia

Har läst ikapp nu och upptäckte att familjen hade utökats. Gud vad söt hon är jag kan förstå om du har svårt att sova när man kan ligga och titta på en valp hur länge som helst. Wilmer hoppas få träffa Lystra snart för han älskar alla valpar. Vår "lilla" Pigge är snart stor, 9 månader rättare sagt, gud vad tiden går fort, men han är en hand full i alla fall.

Hälsningar Mia

2010-08-04 @ 01:31:10
URL: http://wilmer.goldengossarna.se

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0