Hundar och äppelblommor...

Har varit en lite hektisk helg, men får skriva om den vid senare tillfälle. Var bland annat och tränade uppe hos Peder i Njura - var väl sisådär 15 år sen sist. Lite roligt att "återkomma till brottsplatsen" Det var ju där uppe  som jag började med de första lektionerna i apportering.

Men som sagt - idag blir det bilder på mina äppelträd och doggisarna! Ha en fortsatt skön söndag!







En mycket otrimmad Shiva - med elefantstora öron ;-)


En vildrufsig brunfia.


Har äntligen fått lite lust till att fotografera igen :-)

Kommentarer
Postat av: Helene & Wallander

Kan definitivt hålla tillgodo med dina vackra bilder så länge... men vill givetvis ha träningsrapport senare.



Jasså... så du skall ner och kolla på den sista valpen :-) Glöm inte att hälsa till Beck då!



Ha en bra vecka!

2009-05-10 @ 22:36:44
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Helene & Wallander

Ja du Carina, dom där Anthriscusflattarna är allt inte lite fräcka dom när det kommer fint folk på besök.



Lite besviken är jag faktiskt på dig... sista valpen finns ju fortfarande kvar till försäljning trots att du varit där :-(



Men än är det inte för sent!



Kramizar

2009-05-12 @ 22:46:39
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Coffe

Det är ju mig du fotat!

Coffe

2009-05-13 @ 15:59:02
Postat av: Lena

Vilka ljuvliga töser du har!

Kul att se att Brunfia har börjat användas på bredare front. Jag fattar inte varför alla var så negativa när jag ville kalla Grappa för Brunfia. Det är ju urgulligt!

/Lena

2009-05-13 @ 16:16:04

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0