SpaderMeitas Cup

Igår var det den första (av förhoppningsvis flera) tävlingen i SpaderMeitas Cup. Vi i Spader Damens hade utmanat Kennel Meitas i en tävling av lite Workingtest typ fast med betydligt roligare inslag. Fem rutor fanns och de hette "Östens ödesrace", " Grappas garderob", "Bigges burkar" "Diza på linjen" och "Vittras minneslucka". Vi som arrangerade det hade ansvar för vars en ruta och ordnade domare/funktionär till den. På min ruta var Cecilia Bording domare (Kommer vara dig evigt tacksam!) och Andreas "Andy" Nilsson var kastare hela dagen! Så duktigt och ihålligt att orka stå och kasta en hel dag! Tusen tack till dig oxå! Vi hade lite otur med vädret på förmiddagen men heder åt alla deltagare för inget knorr för det. Helt enkelt en jättetrevlig dag! Tack alla.

Jag sätter in lite bilder här och det går att sno frisk för dem som så behagar.

































































Kommentarer
Postat av: Karen å Singel å Kille

Hej!



Kul att läsa och se bilder från er kennelutmaning!



Nu har även jag skaffat blogg, välkommen in!



Hälsningar från oss

2009-07-19 @ 13:16:32
URL: http://lisager.blogspot.com
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Vilken tur att regnet tillslut drog förbi så att ni kunde genomföra denna trevliga kennelutmaning utan att bli våta.



Här står inget om vem som vann... men det kommer kanske lite senare, eller?



Kramizar

2009-07-19 @ 16:48:02
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tack för en jätte trevlig dag med alla roliga aktiviteter, klart att vi gör om det till nästa år vi i Kennel Meitas har redan börjat planera.



Ps Helen.

Vilka tror du vann??? Kennel Meitas så klart! med Mia Maria i spetsen.

2009-07-19 @ 18:42:46
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se/
Postat av: Lena och G & G

Vilka fina bilder du har tagit både på fram- och bakdelar!!!!

Det blev verkligen en riktigt trevlig dag. Stackars Shiva som inte fick vara med.



Ha det gott och trevlig resa!

Lena



2009-07-19 @ 19:54:35
Postat av: Mia o Viggo o Vera

Det ser ju ut som om jag sitter o kissar på en bild. Men det gör jag INTE! så ni vet...



Så bra att du orkar ta foton, som vanligt låg min kamera kvar i väskan...



jag blir sugen på de där goda tårtorna!!

2009-07-20 @ 12:20:38
Postat av: Ia & tjejerna

Nu har jag varit och snott en massa bilder. Min kamera låg oxå i väskan och så är den inte att lita på längre.

2009-07-20 @ 19:55:00
URL: http://kellybrown.blogg.se/
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Ha en underbar tur till skärgården! Hoppas på många härliga bilder så småningom :-)



Kramizar

2009-07-20 @ 23:41:09
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack för en härlig helg, minns inte när jag hade så roligt sist. Och inte gjorde det något att jag och Matilda lyckades göra bra ifrån oss - vi tar våra priser med oss i sängen på kvällen och bara ligger och myser. Ha det bäst i skärgården!

2009-07-21 @ 07:51:55

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0