Glömde..

Glömde ju berätta att när vi skulle avtacka Marie och Tonie så kom Helene med en present till mig oxå! Jag fattade ingenting, jag hade ju inte gjort nåt och inte varit duktig precis heller. Men present fick jag iaf. När jag öppnade paketet blev jag så jätteglad oxå. Den braiga bilden på Shiva i Arrie när hon kliver upp från vattnet med en trut. Jag hade ju bett Helene om originalbilden för att jag ville förstora upp den någon gång men hon svarade varje gång lite undvikande. Nu fattar jag varför ;-) Tusen tack Helene! Så jättegulligt!



Sen lyckades jag få Miltons morgontoalett på bild i morse. Han gillar verkligen att hålla sig ren ;-)











Visst är han världens sötaste? Han är rätt fascinerad av vatten överhuvudtaget och springer in i duschen när jag har duschat. Han lyfter lite på tassarna och skakar men springer runt där ändå. Det är nog en renlig katt? :-)

Annars upptäcker han huset så sakteliga men hundarna slipper han gärna. Han måste veta att de är borta innan han rör sig lite mer frimodigt.









Det var allt för idag.

Dagens Lindström:


Kommentarer
Postat av: Helene & Wallander

Det är alltid lika roligt att kunna göra någon glad :-)



Aah, han är bara för söt lillkillen, hans morgonbestyr är verkligen bra fångat på bild!

2008-10-20 @ 23:50:16
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Nettan...

Du ställer upp med bilder och reportage från i stort sett varje träning. Ta till dig presenten och inse att du är unik, du är den du är och folk tycker om dig därför !



Kul att kunna ge och göra dig glad, eftersom du ger så mycket av dig själv !



Ha det bra

2008-10-21 @ 08:38:38
Postat av: lotta

Vilken fin bild!! vad kul att få:)

Vilken härlig liten fin katt..Och renlig är han också;)

2008-10-21 @ 20:41:29
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se
Postat av: cattis

vilket fint foto på shiva! ja katten e ju inte heller så dum,vilken sötnos han e. ha det gott cattis

2008-10-22 @ 17:57:14
Postat av: Anonym

Vilket fint foto du fick!! Får väl en hedersplats kan jag tro...O den lilla sötnosen e ju bara helt underbar....du e suverän att fånga rätta tillfällen på bild!!!

2008-10-22 @ 21:33:54
Postat av: Cissi

Ooops, det var jag som skrev...

2008-10-22 @ 21:35:25
Postat av: Ingela

Han är bara för söt din lille kise!!!!

2008-10-23 @ 11:41:58

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0