Ny planering

Nu har jag tänkt om i planeringen runt Höör-helgen. Jag skall inte bo där utan köra dit på lördag och jag tror i dagsläget att jag ställer bägge två. Jag får ändå inte pengarna tillbaka för Shiva. Men tanken att överhuvudtaget ställa henne (utan päls) var ju att hon även skulle starta på WT:t. Alternativet är ju att bara ställa Vittra men då sitter man på nålar och räknar timmar så man inte lämnar Shiva för länge. Så bägge får åka med. Men WT:t får vi skippa. Shiva får givetvis inte starta, men jag drar även Vittra då det brukar ta hela dagen sånt där och då blir det för lång tid att lämna löp-tjejen hemma. Så då lämnar vi walk-over till er andra ;-) Vi hade iofs inte varit så stort "hot" även om vi startat. *ler*

Så nu är det till att bada hundar....lite sent - men men...

Vi syns där!

Dagens Lindström:


Kommentarer
Postat av: Lena och Guinness & Grappa

Vad kul att du har tänkt om. Då ses vi på Frostavallen på lördag. Angående WT har jag samma tankar som du. Vi lämnar också walk-over. Jag vill inte starta Guinness för det hade varit så tråkigt för alla andra deltagare att känna sig besegrade redan före starten.

2008-05-22 @ 18:45:26
Postat av: Östen

Jippi vad kul att du kommer på lördag, Shiva! Kom ihåg att det var jag som "upptäckte dig" först!!! Jag får inte heller vara med på WT på söndag, kanske kunde jag få följa med hem till dig då istället?

2008-05-22 @ 21:02:43
Postat av: cattis

va kul att ni kommer! då ses vi kram cattis

2008-05-23 @ 07:42:59
Postat av: Helene & Wallander

Roligt att du tänkt om, då ses vi förhoppningsvis i vimlet imorgon.

2008-05-23 @ 22:04:27
URL: http://wallander.blogg.se/

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0