Tangentbordstrassel

Idag har jag varit på utbildning hela dagen och mamma och pappa har passat hundarna. Hundarna stojade så mycket när de skulle springa ut att de tog mitt tangentbord med sig så det kraschade. Jag har lagat det hjälpligt men jag kommer hålla detta kort då det kräver en hel del extra jobb att få något skrivet på det.

Igår var vi och spårade (jag o Vittra) i Hörby igen. Det är kul att se att poletten trillar ner mer och mer för varje gång vi är där.Hon tycker verkligen det är kul. Mindre roligt verkar hon dock tycka att lydnaden är... Vilken av mina hundar har gillat det förresten? Kan det vara jag som överför det tro? *ler* Vi började på brukshundklubben idag. Jag är rätt trött på brukshundklubben i Hässleholm faktiskt.Det känns som om de bara letar instruktörer på PRO och det är stora grupper jämt. Har någon tips på ett bra privat alternativ tas de tacksamt emot!

Hittade något kul på nätet igår. Kommer här något "anpassat":


Utdrag ur en flattes dagbok


Dag nummer 180


8.00: Wow! Hundmat! Min favorit!
9.30: Wow! En biltur! Min favorit!
9.40: Wow! En promenad! Min favorit!
10.30: Wow! En biltur! Min favorit!
11.30: Wow! Hundmat! Min favorit!
12.00: Wow! Ungarna! Min favorit!
13.00: Wow! Gården! Min favorit!
16.00: Wow! Ungarna! Min favorit!
17.00: Wow! Hundmat! Min favorit!
17.30: Wow! Husse! Min favorit!


Dag nummer 181


8.00: Wow! Hundmat! Min favorit!
9.30: Wow! En biltur! Min favorit!
9.40: Wow! En promenad! Min favorit!
10.30: Wow! En biltur! Min favorit!
11.30: Wow! Hundmat! Min favorit!
12.00: Wow! Ungarna! Min favorit!
13.00: Wow! Gården! Min favorit!
16.00: Wow! Ungarna! Min favorit!
17.00: Wow! Hundmat! Min favorit!
17.30: Wow! Husse! Min favorit!


Dag nummer 182


8.00: Wow! Hundmat! Min favorit!
9.30: Wow! En biltur! Min favorit!
9.40: Wow! En promenad! Min favorit!
10.30: Wow! En biltur! Min favorit!
11.30: Wow! Hundmat! Min favorit!
12.00: Wow! Ungarna! Min favorit!
13.00: Wow! Gården! Min favorit!
16.00: Wow! Ungarna! Min favorit!
17.00: Wow! Hundmat! Min favorit!
17.30: Wow! Husse! Min favorit!


.....

Å så dagens Lindström:

image93
Har försökt intalat Nisse att jag ÄR bara 43 än så länge så han inte får några idéer;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, visst är det härligt med dessa genompositiva hundar!!! Det är inte mycket som framkallar andra känslor än "wow" och "jippi" hos dom! Det skulle vara veterinären då förstås. Fast Sudden tycker det är ballt, det också...

2007-09-14 @ 17:52:02
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: kia

Ja det är anledningen till att det är så svårt att hitta en "ny" hundras efter det att man har haft en flat.Det är också anledningen till att de så lätt blir flera.
Kia

2007-09-15 @ 09:08:29
URL: http://www.kennelspaderdamens.se
Postat av: Ia

Vad roligt att spårning med Vittra går framåt.
Kelly älskar att spåra, men har inte riktigt förstått att matte oxå ska med i ett snöre.

2007-09-15 @ 21:05:43

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0