Nya kameran

Äääntligen har den kommit. Sitter och leker med den och fattar inte "halv fjers". Kommer hinna bli pensionär innan jag fattat hälften. Men kul och spännande att sätta sig in i den. Bra skärpa på den kan man ju säga att det är.... Man kan leta noskvalster med den ;-)

Tagit ett par bilder på "gissa vems nos".

Närbilderna är FÖRMINSKADE med över 50 %.....

image168


Hela nosen ser ut såhär..


image169

Ännu en närbild om är förminskad minst 50 %
image170

Men ser ju mysigare ut i nästa storleken...man vill "klia-nosen" lite... (man ser nästan hennes begynnande underbett eller i alla fall hennes lite trumpna underläpp) *småler* Visst vill man ta sitt finger och ta på underläppen och säga *bub bub bub*

image171

Visst kommer man häftigt nära?? Ska bli kul att prova den i morgon i dagsljus!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Häftig kamera! Gratulerar till köpet! Ta inte för nära närbilder bara, dottern trodde nosen var något annat:)
Ha de
Hoppas vi ses snart

2007-11-20 @ 19:57:45
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se
Postat av: Lisa

Bra bilder! Du kan ha tävling - gissa vad detta är!

2007-11-20 @ 21:16:22
URL: http://kackelikojan.webblogg.se
Postat av: Carina

I morgon fotar vi en ny kroppsdel så får gissningarna börja ;-)

2007-11-20 @ 22:30:56
URL: http://här
Postat av: cattis

grattis till nya "leksaken" carina.hel människa nu igen eller? man klarar sig inte utan.

kram / papparazzi

2007-11-21 @ 07:19:42
Postat av: Ingela

Ser fram emot nästa gissa bilden....jag tittar in med jämna mellanrum under dagen!!Kan ju inte missa de!

2007-11-21 @ 07:35:38
Postat av: Carina

Ja, det känns gott att "vara med kamera" igen!
Ingen uppdatering under dagen. Skall mest fota 3 dagars baby idag.

2007-11-21 @ 08:02:30
Postat av: Timo o Gunilla

Men Carina lilla, din pappa är alldeles förtvivlad, du skall absolut inte sätta dig in i kameran själv. Du har helt missat finessen,du skall vara utanför kameran hela tiden. Kom till pappa så skall jag visa dig,jag är redan pensionär. Bara du nu håller dig till 3 dagarsbabyn och inte de äldre. Vi gillar inte sådana närbilder. Hälsningar pappa lilla

2007-11-21 @ 10:33:16
Postat av: Kia o Bigge

Hej
kan man reigera med den? T.ex ta bort krullig päls på ryggen.I så fall ställer jag upp som fotomodell.
Bigge

2007-11-21 @ 10:58:16
URL: http://www.kennelspaderdamens.se
Postat av: Ia

Vilken bra kamera du har fått(köpt) tag på. Väntar med spänning på nästa gissa vad det är.

2007-11-21 @ 12:58:00
Postat av: Guinness matte Lena

Eftersom jag tittade på bilderna innan jag läste texten så måste jag erkänna att jag (i likhet med Ingelas dotter) också blev lite paff när jag såg den första bilden. Jag tror att jag håller min gissning hemlig. Jag vill ju inte att din blogg ska få besök av sedlighetspolisen!!!!!

2007-11-21 @ 14:28:39

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0