Baby-tittning

Det var väldigt vad Vittras nos kunde skapa fantasier. Vet inte riktigt åt vilka håll men jag kan berätta att den är väldigt god att pussa på ;-) För rättvisans skull kommer här en variant i svart - får se om era fantasiera blir bättre eller sämre..

image172
Hon börjar se lite grånost ut i blixten.

Annars var det mest Moa, Linnea och Mathias som blev utsatta för pappazzin igår.  Linnea tyckte givetvis om uppmärksamheten men Moa tyckte mest att blixtarna var jobbiga.

image173
Allvarlig storasyster

image174
Nyaste medlemmen i släkten - Moa

image175
Storebror Mathias tar första titten på lillasyster.

Glömde ju en Lindström förra gången...ska bättra mig!
(könsroller bestäms tidigt?)
image176

Kommentarer
Postat av: Ingela

I dag blev det inga konstiga fantasier.......kanske nästa gång!?
Vilken mysig liten en bebis, man blir sugen ibland, men efter en dag med Svägerskans barn är det rätt skönt att våra e själv gående.
Ha de bra och fota inte ihjäl dig nu.......

2007-11-22 @ 13:56:23
Postat av: Mia

Man kan klart och tydligt se att den där nosen är redo för ett anlagsprov...

2007-11-22 @ 16:30:47
Postat av: Guinness

Väntar med spänning på bilden av din näsa! Kommer den imorgon? Jag försökte pussa på Vittras nos på skärmen men fick skäll av matte. Får väl vänta med det tills jag kan göra det live.

2007-11-22 @ 16:46:00

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0