Arkelstorp och IKEA

Igår var jag ute och rastade hundarna ihop med Mia och Viggo. Mia var rysligt förkyld och vi gick så sakteliga och vilade mellan varven. Vi gjorde några linjetag och avslutade med ett litet sök. Jag glömde min pipa hemma så den delen av läxan (stoppsignalen) fick vara så. Hade kameran med mig men det blev inga vidare bilder på hundarna och Mia vägrade vara med på kort *ler*

När jag satt i bilen och var på väg hem ringde pappa på mobilen och frågade om jag kunde komma upp till Älmhult med ett släp. Svårt att vägra då det var precis lika dant i somras när jag hittade min soffa på fyndet där. Man kan ju inte boka den och lämna soffan utan man måste stå och passa den. Så det var bara att hyra ett släp och köra upp och hämta den. Tees såg något förvånad när jag dök upp där - men glad. Hon fick ju åka Ford hem istället för Saab.

image178

Tror både mamma och pappa blev glad för sitt nya fynd!

image179

Lindström - denna gång i färg...

                    image186

Kommentarer

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0