Onsdagsmorgon

Min kamera har inte varit speciellt använd senaste tiden. Stod i morse och tittade ut på min "vedgömma" genom badrumsfönstret och blev inspirerad....




Denna synen fyller mig med tillfredsställelse och frid varje dag. Vackert och välbehövligt.

 

Mitt höstrodnande vildvin - sett från ovan. (och min "aldrig-blommande-änglatrumpet") 


 



Visst är min hundgård/vedförvaring vacker nu?

 

När kameran ändå var framme fanns ju andra naturliga fotoobjekt. En som alltid ställer upp! 





Nöjd med flera saker i höst. Att jag låtit en extra säng vara kvar nere i biblioteket och mitt superinköp - det härliga fårskinnet. Båda gillas av hundarna!



 


 


Så får det vara nog med hund/sängbilder...

 

Katten ska vara med när jag fixar bilderna i datorn.

Lite "hemma-hos" bilder från nu på morgonen 



Har man haft för mycket tid när man passat på att färgsortera bokhyllan? ;-) 



 




 
"Resterna" från en en gång magnifik bukett




Härlig tid när man kan tända ljus till frukost! Ta vara på ljuset!


Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Vad fint du/ni har det i alla vrår, både utom- & inomhus :-)



Kramizar

2010-09-29 @ 23:03:39
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: ia å tjejerna

Härligt att se hur du och hundarna bor. Ser mysigt ut med era frukostljus.

2010-10-01 @ 19:08:44
URL: http://rekyl.gundogs.se/
Postat av: Lisa

Kul med ovanliga bilder, det är väldans städat hos dig. Så ser det inte ut hos oss, Tyra släpar runt på allt möjligt och springer ut och in från den nyklippta gräsmattan.



Fårskinnet vill ha!

2010-10-02 @ 19:18:29
Postat av: Carina

Lisa det gäller att välja tillfälle när man ska fotografera ;-)

2010-10-03 @ 09:55:43

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0