Vittra & Lystra

Vittra har faktiskt tagit till sig Lystra snabbare och bättre än jag vågat drömma om. Först accepterade hon att Lystra fick ligga bakom henne och på henne om hon inte var för nära ansiktet. Lystra ligger gärna på henne och känner närhet

 

 

Första gemensamma måltiden. 


 

Här låg de på samma fäll för första gången. Hjärtat svämmar ju över när man ser dem




 Vittras ben är goa att sova på


 

 

 

 

 Så kom V & V på besök. Mest glad var Lystra för att träffa Mia igen. V & V undrade vad Lystra var för en liten figur men de accepterade henne direkt - på olika vis. Vera försökte att inte bry sig så mycket och Viggo älskade henne direkt


 Jag tittar bort säger Vera


 Snygg-Viggo och pelargoner


 Dej känner jag ju igen!


 Puss





 

 Efter en halv dag gick det bra att ligga framtill oxå


 

 



 



 Okey då, jag ger mig!


 

 Kom igen nu då!



Herr Lejon är mysig. Tack Vittra för att jag får låna honom så generöst.



Senare på kvällen kom mamma, pappa och Tees på fika igen. Tees och Lystra hade ju redan träffats första dagen



Hej igen! Puss på dej.


Kommentarer
Postat av: cissi

söta!

2010-07-28 @ 23:51:46
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Cäss 'Cassandra'

ooohh hundar ser sååå såå söööta ut, men tyvärr är jag rädd för dem :p

2010-07-28 @ 23:51:50
URL: http://caaaasss.blogg.se/
Postat av: petra

åååååhhh, så sööta :')

2010-07-29 @ 00:38:17
URL: http://petrraa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kompisar!

2010-07-29 @ 08:10:05
Postat av: Lena och Grappa

Nu är det fjärde gången jag är inne och tittar på bilderna. Vilken underbar liten varelse! Jag tror Vittra kommer att bli jättenöjd över att ha fått en ny syster igen. Hon är ju van vid större flock! Ha det så gott! Kram Lena

2010-07-30 @ 16:08:20
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Man blir ju tårögd... så fina tjejerna är tillsammans.



Härligt att Lystra accepteras av alla lätt som en plätt :-)

2010-07-31 @ 00:14:17
URL: http://stadsflattarna.se

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0