Söndagsträning i Låkhult


Jag har ju inte uppdaterat med söndagsträningen... men här kommer lite bilder iaf.


Marie & Faxe


Jag och namn.... Harry heter hunden iaf. Han har Spader Damens Wild Thing (Zomby) som pappa




Mia och Charlie med deras minsting som jag oxå glömt namnet på *hmmm*


Finn ett fel... Det är inte Scilla utan Mias lilla gosse som är helt fokuserad på matte


Charlie som får sig en "uppsträckning" inför dirigeringen


Fullt fokus på honom oxå


Det är få träningsmarker som är lika vackra som Scilla och Anna-Lenas... denna dammen är otrolig.



..hundar bland lupiner..


Effektiva Charlie...inte dubbelapporterar utan trippelapporterar! ;-)


Jag tror detta är Olli




Filosoferande damer... och herre - förlåt Olli


Varmt var det och vatten behövdes!


Stilstudie av Ingegerd och Olli


Igen...


Sixten blir avtorkad av Fia


Mia och Wilmer på g!


En svår dirigering men som Wilmer löste bra till slut






Döm om min förvåning när jag hittade dessa tre kort i kameran :-) Vet faktiskt inte vem som "lånat" kameran..





Shiva på väg in efter att Fia jagat ner henne i vattnet igen. Shiva vill alltid välja landvägen tillbaka - det går ju fortare....


Avlmämningarna sitter hyfsat vid vattnet fortfarande. Fast jag skällde lite för mycket på henne när hon sprang in istället för simmade.

Tack för en trevlig träning alla!




Kommentarer
Postat av: Scillas matte

Jag är den skyldige;-) Kunde liksom inte låta bli, den låg ju bara där.



Kul att ni oxå gillar dammen, den är som vackrast nu när lupinerna blommar.

2009-06-27 @ 09:56:12
Postat av: Wallander

Carina... visst är det kul med överraskningar ibland :-)



Härliga bilder som vanligt!



Kramizar

2009-06-27 @ 23:31:56
URL: http://wallander.blogg.se/

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0