Vååår bäästaa tid ääär nuuuu....*sjunger*

Eller är det inte? Jag riktigt hör Jan Malmsjö sjunga när jag går runt i naturen. Framförallt vid min älskade damm.

Anna, Ruben, jag och mina vattensorkar gick / alternativt simmade runt Hammarmölledamm igår. (det var garanterat inte jag som simmade) En gentleman såg till att vattensorkarna inte drunknade och höll sig i vattenbrynet. Men vi simmtränade honom på en del av rundan. ;-)




Wet wise and beautiful






Full fart jämt...





Vattensorkarna..



...å igen...







Alla på land för omväxlings skull



Ruben tränar på att bli vattensork... Försöker nå bollen utan att simma. ;-)



Tryggt på land med matte och med koll på sorkarna. Vilken härlig runda! Tack Anna.

Kommentarer
Postat av: Tees

Vad avundsjuk jag blir, jag simmade visserligen i havet utanför Vejbystrand, men det är roligare när man är fler. Det blir lite mer bus då. Kanske får jag följa med nästa gång? Ha det bra tills vi ses. Tees

2009-04-17 @ 13:40:01
Postat av: Helene & Wallander

Vad fint ni har det där vid eran favvodamm och så klart ännu härligare i strålande vårväder.



Lyckliga 4-beningar & lyckliga 2-beningar!



Ha en skön helg!

2009-04-17 @ 22:45:22
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vilken mysig damm ni har vi blir avundsjuka på er! Hoppas att vi kan få komma någon gång och följa med på era runder.

Trevlig Helg!

2009-04-18 @ 00:24:58
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se/
Postat av: Carina

Det är bara att "boka" Ingela. Jag kan guida er runt dammen. Där är ljuvligt!

2009-04-18 @ 11:36:54
URL: http://här
Postat av: Ruben

Åh, vad jag var duktig!!!! Är såå nöjd med att jag "vattenapporterade"!!!



VOV!!!

2009-04-23 @ 19:05:03

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0