Äspehöjden

Hovdala är stort och har många smultronställen. Äspehöjden är ett. Tyvärr är den inte tillgänglig sommartid då där går får då så man får passa på fram tills de kommer. Där är ingen direkt runda utan man går fritt eller följer någon gammal fårstig. Men ett riktmärke man brukar gå till är offerstenen en bit bort på det stora fältet. Det är dessutom givet att sätta upp hundarna där för fotografering. Igår var jag och Mia där tillsammans med våra hundar och mina föräldrars hund. Här kommer några bilder på det.


Kalvar på grönbete


Höll på att skriva kalvarna - och mamma Mu...men då slutar väl Mia prata med mig ;-)

Fyra "offrade" hundar. De har satt sig lite roligt familjevis.


Fotograf Mia förevigade "offret"




Kan du inte tala?


Vimmel




Trångt runt vattenskålen

Kommentarer
Postat av: Helene & Wallander

Vilka ytor & vacker natur för bus & lek och bara strosande.



Fina bilder på "offerstenen".

2009-04-19 @ 16:30:34
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vilka härliga bilder du tar Carina så underbart ni har det hos er, ibland önskar jag att jag bodde lite närmre så man kunde hänga med på era härliga promenader.

Njut av det härliga vädret.

Ingela med familj

2009-04-21 @ 14:42:55
Postat av: Mamma Mu

Jaaa - vad kul att ni ska flytta hit ;-) (så tolkar jag det...) I Mamma Mus flock finns det plats för fler!

2009-04-21 @ 19:00:21
Postat av: lotta med juniocola

tittar in och säger hej:)oj så fina bilder..fina marker och underbara hundar:)

2009-04-27 @ 21:05:29
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0