Bättre och bättre...

Lilla Moa piggar på sig mer och mer och är nu helt vaken och medveten. Hon äter "själv" och har ingen sond längre.  Hon är glupsk och äter som en häst enligt föräldrarna - å det brukar ju vara ett gott tecken på bättring (förutom för en själv... ;-) Skönast nu är att de får ta upp henne och hålla henne nära nära...

Det har varit händelserika dagar senaste veckan men jag hoppas att vi slipper sådana framöver faktiskt. Men man lär sig att uppskatta sin omgivning på ett helt annat vis nu!

För att bjuda på något annat än Lindström idag kan jag väl få bjuda er på ett stort leende - och kanske en och annan tår. Jag grät som ett barn iaf - men glädjetårar denna gången... Det kanske är gammalt för er andra - men det var helt nytt för mig igår. Lyssna och njut....

 

Kan inte låta bli att bjuda er på en till - samma sång - men denna gång i fullversion. Söt som socker!



Hon kom tvåa i England - bara slagen av Paul Potts....

Kommentarer
Postat av: Ingela

Helt UNDERBAR! Men inget leende utan Tårarna fullkomligt forsade... glädje tårar då alltså.
Vilken fantastisk liten tjej.

2008-01-09 @ 17:33:37
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se
Postat av: Ingela

Behöver näsdukar!!!!!!!!!!!!

2008-01-10 @ 11:14:37
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se
Postat av: Carina

Du är lika blödig som jag
;-)

2008-01-10 @ 11:36:55
Postat av: Maria & Meia

Va skönt att höra att Moa är bättre. Har varit inne ett antal ggr per dag för att kolla om du har några uppdateringar åt oss.
Ha det gott!

2008-01-10 @ 21:12:59
URL: http://www.eng-johnsson.se
Postat av: flattematte

Skönt att lilla Moa har piggnat till igen!!
Connie är ju en riktig liten stjärna! Vilken duktig och tuff tjej och ändå bara sex år! Fantastiskt!!

2008-01-10 @ 22:44:53

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0