Fel fel fel fel...

...blev det idag. Att jag aldrig ska lära mig. Jag måste ju tänka fem gånger innan jag gör något med min heta dam.

Fel 1. Stå och vara social vid bilarna en längre stund
Fel 2. Börja med markeringar
Fel 3. Låta henne stå och se alla andra jobba först
Fel 4. Inte bryta fast hon pip-skriker
Fel 5. Tro hon kan linjetag utan att hon sett utlägget
Kan nog komma på minst fem fel till....

Bara att lära sig *slår pannan i väggen*

Annars var det kul att träffa gänget igen. Söndagsrutinen är tillbaka.

Lite kort blev det sedan Vittra förvisats till bilen. Man kan tro att jag var iväg på en goldenträning. Är folket rasister? Alla icke-golden satt på andra ställen och fikade;-)



Men en och annan avvikande ras fanns ju oxå



Bästa bilden idag! Ska man sitta ska man ju sitta bekvämt säger Pigge! Då går  morbror Wilmer bra att sitta på. Varmt och gott om rumpan är det oxå ;-)

Nästan lite siamesika tvillingar?

Kommentarer
Postat av: Karen

Haha, jo lite rasist är man nog - och hundarna med!



2010-04-12 @ 11:15:51
URL: http://lisager.blogspot.com
Postat av: Lisa

Lite ringrostig får man väl vara ibland, det går mycket bättre nästa gång! Kul med ett träningsgäng - något jag saknar.

2010-04-12 @ 20:03:36
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Hoppsan... lätt att glömma bort sig ibland. Men kanske inte så konstigt denna gång... när gänget äntligen blev återsamlat efter vintern. Mycket att prata om kan tänkas :-)



Nästa gång kommer du inte att göra om SAMMA fel!!!



Kramizar

2010-04-12 @ 22:59:15
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Mia

Helt underbara bilder, särskilt det på Pigge o Wilmer. Skulle du kunna maila det till mig för jag vill gärna ha det i vår samling om vilddjuret Pigge, hi hi. Vad gäller träningen så var det inte bara Vittra som var ringrostig, där fanns fler.

Hälsningar Mia

2010-04-15 @ 22:44:13
URL: http://wilmer.goldengossarna.se
Postat av: Lena

Härligt att söndagsträningarna är i gång igen. Rubriken påminner mig om min barndom med fem myror ...

Ha det så gott!

Kram Lena

2010-04-21 @ 20:00:47

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0