Uppror ;-)

Är det inte dags med ett uppror mot våra "billighetsaffärer" som annonserar ut billiga varor som de aldrig har när man väl kommer dit. Jag har de senaste dagarna varit i tre affärer för att handla en speciell sak. Samma dag som reklamen kommer ut. Men icke att de har utannonserad vara. Antingen har "den sista precis gått" eller så fick de inte in några. *pha* Nu får jag sluta vara så lättlurad. De tjänar så klart på att man handlar mer när man ändå är där. Så numera har jag bestämt mig för två alternativ:

*jag går direkt in i affären och letar efter den vara jag söker innan jag stoppar in mer i vagnen

*alternativt lämnar jag vagnen med alla varor i inne i affären och går ut utan att handla om varan inte finns.

Det senare alternativet vore ju att föredra då det kostar handlaren mer pengar... Känner verkligen mig "lurad" av dessa affärers marknadsföring. Tänker på typ Rusta, Netto, Lidl, Harald Nyborg mfl. Men nu är det slut ;-) Jag tänker inte låta mig luras mer. Tacka vet ja´ Willys och Maxi. De har vad de lovar ut iaf. 


Det har inte varit så mycket hundaktiviteter i helgen mer än de vanliga promenaderna. I veckan kommer det två kursavslutningar. Sen får man minsann piska sig lite så man inte lägger av.

Sitter och pillar och leker lite med bilder på Saras Östen (på uppdrag av Sara). Kan denna vara något att ha på framtida diplom för vandringspriser?

image146

Det var så roligt och länge sedan att jag började pilla med en valpbild på Vittra oxå..

image149
Visst var hon söt?

Dagens Lindström (favorit!):

image147

Kommentarer
Postat av: Malin o Oscar

Vilka underbara bilder!

O det är ju ingen risk att man kan tro att Vittra den sötnosen kan förstöra stora burar mm. Hon e ju bara så söt. Hoppas bara att min lilla sötnos håller sig i skinnet när han blir lite äldre. Men tänk så fort de blir stora.

Kram på er

2007-10-29 @ 21:21:16
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: kia

Vilken undebarbar bild.Får jag låna de (e väl bäst att jag fråga)
Kia

2007-10-29 @ 22:54:35
URL: http://www.kennelspaderdamens.se
Postat av: Sara

Kanonbra Lindström!

Tack för hjälpen med diplomen, de blir jättefina! Nu gäller det att ni ser till att meritera er ordentligt så att ett äkta diplom kan bli ert nästa år också!!!

2007-10-30 @ 10:26:31
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Ingela

Vilka bilder!!!!Du e ju fantastiskt duktig....skulle va kul att ha något sådant på Tessie "blink blink" om du har tid och lust?!

Jag ställer givetvis upp på ditt uppror ska vi demonstrera??????

2007-10-30 @ 10:47:02
Postat av: Mia

Vilket kanoninlägg detta var Carina:
1.Jättefina bilder, jag är avundsjuk! Själv har jag t.o.m. svårt att göra streckgubbar.
2. Dagens Lindström. Övrig kommentar onödig.

2007-10-30 @ 16:45:32
Postat av: Malin, Oscar & Zolo

Oscar har utmanat Vittra se vår blogg. Kan ju vara kul att få höra lite fler av Vittras egenheter en vet vi ju redan. (Houdini:=)

KRAMKRAM

2007-11-01 @ 10:22:20
URL: http://heyjoe.webblogg.se

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0