Lugn kväll, natt och morgon

Igårkväll var det inte många knop på vare sig matte eller hundar. Jag somnade som en klubbad oxe i soffan på eftermiddagen och vaknade med nackspärr och ont i hela kroppen. Jag hade inte rört mig en millimeter på de 2 timmarna jag sov. Men jag ledade upp mig så småningom. Hundarna låg ihopsnurrade som kanelbullar större delen av kvällen. Deras nya favvisplats när jag sitter vid datorn är hundsängen. De ligger där båda två samtidigt ibland.

image142

Natten förflöt utan ett knyst å jag tror att vi börjar komma in i rätt rutiner igen. Vittra "låter mig" till och med duscha innan jag kommer ner och släpper ut dem. Tidigare ylade hon bara hon hörde att jag börja röra mig.

Morgnar kan vara vackra oxå. Denna soluppgången går inte av för hackor. Bilden ser dock mörkare ut än vad det var.

image140

Kommer nog fylla på under dagen. Tar en Lindström så länge.

image141

Kommentarer
Postat av: Mia

Det tål att upprepas - hundsängen är störtskön!
Hoppas att natten som kommer blir lika lugn.

2007-10-21 @ 22:29:14
Postat av: Maria & Meia

Sängen ser riktigt skön ut, och finns det hjärterum så finns det stjärterum. Tur att matte har en egen säng så de bara är två som behöver samsas om den.

2007-10-23 @ 11:26:05
URL: http://www.eng-johnsson.se

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0