Arkelstorp i repris

Man skall ju inte ändra på ett vinnande koncept. Det blev rastning i Arkelstorp idag oxå. Lite träning hans med oxå även om min motivation på den delen var mycket låg. Ett "vantsök" las ut tillsammans med några dummies och det roliga och svårbegripliga var att 4 dymmies, 4 vantar och en boll las ut. Vittra kom in med två dymmies, Viggo med MINA vantar, Shiva med Mias vantar...snacka om att de är selektiva. Sen togs resten in.

Min kamera och jag är inte riktigt överens om hur man gör för att ta "fartiga bilder" det blir mest suddigt även om jag ställer in den på "Sport" Men jag får klura lite på det. Men vissa bilder blev lite kul ändå..
 image180      image181

       image182

Vi försökte få till den obligatoriska "sitta-bredvid-varandra-bilden" och då passade Viggo på att pussas allt vad han kunde ;-)
                                            image183

Men till slut fick jag EN bild som inte var jättekorning eller bara ett sudd av hundar som rör sig. Jag får nog gå en kurs och lära mig min kamera.
             image185

Dagens Lindström:
image187

Kommentarer
Postat av: Mia

Fartbilden blev ju riktigt bra, precis så var det, runt runt bersån.Tack för att du vallat sjuka mig i dagarna två! Vi ses imorgon!

2007-11-24 @ 17:58:13
Postat av: Maria & Meia

Va kul de ser ut att ha det! Stackars Shiva som blir utsatt för pussar bara för att hon gör som matte säger (å andra sidan såg hon inte ut att lida allt för mycket av Viggos raggningsförsök).

2007-11-24 @ 23:19:28
URL: http://www.eng-johnsson.se

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0