Starshult igen...

Så var det söndagsträning igen. Idoga "tanter" hela gänget...nästa träningstillfälle är 23 december..... Inte bangar de då heller ;-) Trodde de skämtade med mig men "Icke sa Nicke". Är det söndag så är det träning. *ler*

Träningen gick bra förutom att Vittra blev rätt pipig. Hon är lite för ung för större träningar men det är ju så kul.... Men vi försökte hålla oss lite vid sidan om för det mesta. När vi var själva tränade vi stoppsignal, linjetag, höger och vänster (allt detta för första gången *ler*) men det fungerade faktiskt över förväntan! Roligast var att  jag hade nya smådummiesar med mig till att kasta vid stoppsignalen och Vittra lämnade av dem nästan perfekt. De verkade inte uppfattas som "lika stora skatter" som de vanliga dummiesarna är. Kul! Tillsammans med de andra tränade vi markeringar....vilken fart hon har..:-)

Bildkavalkad från träningen följer....

image204

image205

image206

image207

image208

image209

image210

image211


image217

Det är säkert något fel i huvudet på mig (jo det har jag ju "papper på") och har nog alltid varit... Men Lindströms humor och "icke-jul-känsla" överensstämmer så till den milda grad med mig att jag inte kan hålla mig från skratt - även om han ibland tangerar även mina gränser *ler* Jag får be om ursäkt i förväg ifall jag förstör någons julkänsla...men här kommer iaf ett batteri av julbilder...  :-) Håll i hatten!

image213

image214

image215

image216

....en vecka kvar till jul!

Kommentarer
Postat av: Maria & Meia

Älskar Lindström! Han går sådär lite lagom över gränsen, underbart.
Får nog ta mig en närmare titt på din kamera när vi ses. En sån vill jag oxå ha. Finfina bilder!

2007-12-16 @ 23:11:55
URL: http://www.eng-johnsson.se
Postat av: Viggo

Carina, får Shiva komma över o "leka"? Jag lovar att vara snäll...

2007-12-17 @ 14:44:26
Postat av: Shiva

Jag vill - men får inte för matte...*kärring - muttrar*

2007-12-17 @ 14:47:51

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0