Mitt julpyntade hus..

Har jag överdrivit en aning i år... Svara gärna ärligt!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha ha ha ha jag tycker att du kunde haft ett par lampor till.........God fortsättning förresten

2007-12-25 @ 16:24:12
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se
Postat av: Mia

Ja, några lampor till hade du faktiskt fått plats med...jag menar, ska man nu jula sitt hus kan man väl göra det ordenligt och inte snåla...hihi...

2007-12-25 @ 16:35:21
Postat av: ia

Kanon bra du har inte överdrivit det minsta, du kan nog få plats med några lampor till och det är bara jul en gång om året.
Tänka att ha dig som granne, man behöver inte tänka på att ha någon gran med ljus, skulle vara svårt att klå dig.... fniss...

2007-12-26 @ 12:37:35

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0