Nervös!

Nu börjar nervositeten att ge sig till känna. Å inte har Mia köpt några stora röda piller i Turkiet åt mig heller.... hon har iaf inte lämnat några till mig. Shiva är dock cool i värmen. Kan det bero det på att hon tappat all päls? Det är tur att det inte är utställning i helgen, då hade vi fått ställa i nakenhundsringen. Men det hade ändå känts lugnare än det gör nu. Varför göra bort sig på ett jaktprov? Dessutom ett med över 300 startande hundar ???

Vittra skall bo hemma hos mamma och pappa och få dra och bita i deras hund Tees öron i tre hela dagar. Det ser hon framemot. (varken Tees eller mamma utan Vittra)

Nåja - jag överlever väl denna tävling oxå. Det kan ju bli en trevlig husvagnssemester över helgen - om det inte är en motsägelse i sig.

image34
Shiva vilar sig i form. "Finns det hjärterum så finns det stjärterum" sa Tees

Kommentarer
Postat av: Åse Rönnblom Gustafsson

Lycka till på FM!
Och du tänk så här - man gör inte bort sig, man bara förlänger livet på åskådarna...
Ja det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet och lyckas man då få någon att skratta genom att man ställer upp på ett prov - ja... ;-)
Och om någon skrattar åt en så gör det i alla fall inte ont... mer än i själven kanske!
Hälsningar
Åse med Häxa och Demo

2007-08-09 @ 14:51:29
URL: http://www.rowanblossom.com
Postat av: Maria & Meia

Hej!
Lycka till i helgen! Det kommer att gå jättebra för er, det är både jag och Meia helt övertygade om. Vill höra hur det gick sen.

2007-08-09 @ 22:53:20
URL: http://www.eng-johnsson.se
Postat av: Sara

Inte kommer ni att göra bort er heller! Det har ni ju aldrig varit i närheten av tidigare när jag har sett er på WT! Och förresten, om ni ändå skulle göra det så lär ni knappast vara ensamma - ni har ju om inte annat sällskap av mig och Sudden!!! ;-)

2007-08-10 @ 11:33:34
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se

Lämna fotspår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0